PARTNERS

De naam “Corinne Keijzer” is in de loop der jaren een sterk merk geworden. Veel bedrijven hebben gebruikt gemaakt van haar social media expertise in de vorm van sparringsessies, adviestrajecten, workshops en trainingen. Maar soms reikt de opdracht verder dan haar vakgebied, of heeft ze meer werkzaamheden dan ruimte in de agenda, en dan is het prettig een netwerk van professionals met verschillende expertises om je heen te hebben die je in kan schakelen op het moment dat dat nodig is. Zo kunnen wij iedere klant datgene bieden waar ze recht op hebben: hoge kwaliteit op zowel strategisch als technisch als operationeel niveau. Wie zijn Corinne Keijzer en haar partners? We stellen ze graag hier aan je voor!

corinne-web

CORINNE KEIJZER

Corinne is volledig gespecialiseerd in socialmedia-marketing en richt zich daarnaast vooral op het wegwijs maken van professionals op LinkedIn, met name op gebied van social selling en personal branding. Daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte workshops en trainingen, wordt ze veel gevraagd als spreker en is ze auteur van dé LinkedIn handleiding voor personen welke al meer dan 60.000 keer gedownload is. Ze schreef daarnaast ook de boeken ‘Meer succes met LinkedIn‘, ‘Facebook voor ondernemers‘, ‘Facebook privacy instellingen‘ en het ebook ‘LinkedIn voor bedrijven’.

Daarnaast blogt Corinne veel over LinkedIn en social media op haar eigen website en op Marketingfacts, wordt ze regelmatig gevraagd bij Shownieuws om deskundig advies te geven over BN’ers en ze is in 2017 zzp’er van het jaar geworden in de categorie ‘Coaching & Training’.

RIK KEIJZER

Al ruim 15 jaar werkt Rik als expert op het gebied van alles wat met internet te maken heeft, voor zowel grote als kleine bedrijven, zzp’ers, dj’s en artiesten. Hij biedt helpende hand aan bedrijven bij het opzetten en/of verbeteren van social media kanalen, website, email marketing en complete digitale strategie. Zijn hart ligt vooral in de evenementen, zowel sport als dance zijn zijn passie.

Hij is begonnen als designer van print en websites en uitgegroeid tot zowel uitvoerend als tactisch en strategisch niveau op het hele internet vlak. Van websites, social media (o.a. Facebook, Twitter, YouTube, Instagram) naar online en content marketing. Rik heeft een eigen bedrijf en heeft daarnaast gewerkt als Hoofd Internet bij o.a. het populaire kinder TV kanaal Jetix (later Disney Channel en Disney XD), evenementen organisator UDC, Dance Valley, Dutch Valley en met artiesten als Armin van Buuren, Carl Cox, Ferry Corsten en vele anderen.

Ook op het gebied van sportevenementen heeft Rik zijn sporen achtergelaten. Hij heeft onder andere bijgedragen aan het grote succes van 25 grote sportevenementen waaronder de Dam tot Damloop en de Amsterdam Marathon.

Rik Keijzer

PATRICIA WOESTENBURG

Patricia is LinkedIntrainer met een stevige achtergrond in sales en recruitment. Zij richtte in 2013 SellingMe op, een training -en adviesbureau gericht op het helpen van professionals zichzelf beter te verkopen, zowel offline als online. Haar trainingen en coaching variëren dan ook van LinkedInprofiel en -branding trainingen voor professionals op de arbeidsmarkt tot social selling trainingen voor zzp’ers en bedrijven die LinkedIn strategisch willen inzetten voor leadgeneratie en meer omzet. Zij blogt o.a. over online vindbaarheid en zichtbaarheid op LinkedIn en over de nieuwe manier van verkopen: social selling.

“Mensen kopen van mensen. Of het nou om een baan, een opdracht of een nieuwe klant gaat, om in het digitale tijdperk te overleven is het van belang vroeg in het beslissingsproces van je doelgroep zichtbaar te zijn en echte, warme relaties te bouwen.”

HERMAN COUWENBERGH

Herman helpt als online consultant bedrijven, organisaties of personen bij hun online communicatie. Van een nieuwe website tot het opstellen van een social media strategie. Herman bouwt zelf niet, maar zet zijn kennis en ervaring in voor zijn klanten zodat zij het beste resultaat van hun investeringen krijgen.

Als blogger bij Twittermania leerde hij alle ins en outs van dat platform kennen en werd voor velen Mr Twitter in Nederland. Maar zijn kennis en kunde reiken verder dan ‘alleen Twitter’, hoewel dat nog steeds zijn favoriete social media platform is. Nadat hij afscheid nam van Twittermania blogt hij regelmatig op Emerce.nl, Socialmedia.nl en andere platformen.

“Socialmedia zijn geen doel maar een middel tót een doel. Zonder strategische onderbouwing is de inzet van socialmedia platformen gebouwd op drijfzand.”

herman-couwenbergh
media-injection

Media Injection & The Next Ad

Met meer dan vijf jaar kennis en ervaring is Media Injection uitgegroeid tot een all-in-one organisatie in social media software. Met het Facebook & Instagram advertentie platform The Next Ad zijn zij nu officieel eerste Nederlandse Facebook Marketing Partner met Ad Technologie.

Het unieke social media management platform biedt bedrijven de mogelijkheid de gehele social media marketingstrategie te managen, analyseren en monitoren. Beheren en analyseren van social media in Media Injection (ook wel Mi Connect) zorgt voor veel bruikbare data. De data geeft inzicht in actuele persoonlijke interesses, gedrag en individuele consumentenwaarde.

Media Injection & The Next Ad werkt samen met onder andere Heineken, Under Armour, La Place en Bol.com.

UPSTREAM

Upstream doet onderzoek, maakt plannen, geeft (strategisch) advies, traint medewerkers en begeleidt organisaties bij de implementatie van o.a. een digitale strategie, social media monitoring, webcare, social media analyse en klantcontact in digitaal tijdperk.
Upstream is een “connected company” opgericht door Marco Derksen en werkt graag samen met andere professionals en organisaties. Klanten waar Upstream onder andere voor werkt zijn Nedap, Rijkswaterstaat, T-Mobile, Gemeente Pijnacker-Nootdorp, Gemeente Amsterdam, Waterschap Vallei & Veluwe, woningcorporatie Vivare.
upstream

marco-derksen-upstream