PARTNERS

De naam “Corinne Keijzer” is in de loop der jaren een sterk merk geworden. Veel bedrijven hebben gebruikt gemaakt van mijn social media expertise in de vorm van sparringsessies, adviestrajecten, workshops en trainingen. Maar soms reikt de opdracht verder dan mijn vakgebied en dan is het prettig een netwerk van professionals met verschillende expertises om me heen te hebben die ik in kan schakelen op het moment dat het nodig is. Zo kunnen wij iedere klant datgene bieden waar ze recht op hebben: hoge kwaliteit op zowel strategisch als technisch als operationeel niveau. Ik stel mij en mijn partners graag hier onder aan je voor.

corinne-web

CORINNE KEIJZER

Ik heb me in de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in socialmediamarketing en richt me daarnaast vooral op het wegwijs maken van professionals op LinkedIn. Ik houd me als zelfstandig ondernemer dagelijks bezig met consultancy voor diverse organisaties en heb al vele andere zelfstandig ondernemers op weg geholpen. Ik help bedrijven met het opzetten en uitvoeren van hun socialmediastrategie. Daarnaast ben ik bedreven in het geven van op maat gemaakte trainingen en ben auteur van  dé LinkedIn handleiding voor personen welke al meer dan 50.000 keer gedownload is, ‘Meer succes met LinkedIn‘, ‘Facebook voor ondernemers‘, ‘Facebook privacy instellingen‘ en ‘LinkedIn voor bedrijven’.

Ik heb in de rol van trainer al veel medewerkers van organisaties begeleid op het gebied van Twitter, LinkedIn en Facebook zoals Ordina, Dr Oetker en Koopmans, Bruynzeel, het Rijksmuseum, UWV, Enexis, Portaal, RIVM, KRO Spoorloos, DeliXL, NetwerkVS en de Rabobank. Als consultant adviseerde ik langere tijd Rijkswaterstaat, Gemeente Arnhem, Delta Lloyd BeFrank, PON Leusden (Volkswagen, Porsche, Audi, SEAT & Skoda) en Louwman & Parqui, importeur van Toyota en Lexus.

Op dit moment schrijf ik een socialmediastrategie voor Volkerrail. Ik schrijf met regelmaat educatieve blogs voor mijn eigen site, digitale marketing blogs voor Marketingfacts en heb met mede-experts een platform voor socialmediamanagers en andere socialmediagebruikers opgericht, ExpertUpdate.

RIK KEIJZER

Al ruim 11 jaar werkt Rik als expert op het gebied van alles wat met internet te maken heeft, voor zowel grote als kleine bedrijven, zzp’ers, dj’s en artiesten. Hij biedt helpende hand aan bedrijven bij het opzetten en/of verbeteren van social media kanalen, website, email marketing en complete digitale strategie. Als gast expert schrijft Rik regelmatig artikelen op deze site en op ExpertUpdate.

Hij heeft jarenlang gewerkt als eindverantwoordelijke voor de internet tak van Walt Disney Company Benelux en heeft daar o.a. de websites van de TV kanalen Disney Channel, Disney XD en Disney Junior opgezet. Tevens was hij verantwoordelijk voor succesvolle campagnes bij het lanceren van films als Cars, Toy Story, Monsters University, Pirates of the Caribbean, The Muppets, diverse Marvel titels (The Avengers, Captain America, Thor, Iron Man) en games als Club Penguin en Disney Infinity.

Hij is begonnen als designer van print en websites en uitgegroeid tot zowel uitvoerend als tactisch en strategisch niveau op het hele internet vlak. Van websites, social media (o.a. Facebook, Twitter, YouTube, Instagram) naar online en content marketing. Rik heeft een eigen bedrijf en heeft daarnaast gewerkt als Hoofd Internet bij o.a. het populaire kinder TV kanaal Jetix, evenementen organisator UDC, Dance Valley, Dutch Valley en met artiesten als Armin van Buuren, Carl Cox, Ferry Corsten, Vincent Vilouca e.v.a.

Rik Keijzer
kirsten-wagenaar

KIRSTEN WAGENAAR

Kirsten is community building en management consultant, business coach, trainer, moderator, spreker en dagvoorzitter. Ook is ze initiatiefnemer van de vereniging Online Community Management NL (CMNL). Begin 2009 startte ze als een van de eerste Community Managers van Nederland bij de Kamer van Koophandel waar ze werkte aan de ontwikkeling van de Hallo! community.

Sinds 2011 adviseert ze dagelijks organisaties zoals SNS Bank, De Consumentenbond, Merck Serono, CZ, Lexis Nexis, AgentschapNL, DSM, Ministerie BZK, FloraHolland, PGGM en Schiphol Group over de implementatie van social media, online communities en de impact hiervan op social business. Kirsten blogt regelmatig over community management voor Waves&Wires en marketingblog Frankwatching.

“We hebben als mensen maar een paar dingen echt nodig en die zijn voor iedereen hetzelfde. Vanuit mijn rol als community building en management consultant houd ik de dingen daarom graag eenvoudig door bijvoorbeeld duidelijke keuzes te maken en bij een niche doelgroep te beginnen. Waar hebben die mensen nu echt behoefte aan en hoe kan het verbinden van die mensen bijdragen aan het invullen van deze behoeften? Organisaties kunnen hier vaak een mooie faciliterende rol in spelen wat waarde creëert voor zowel klant als organisatie”.

HERMAN COUWENBERGH

Herman helpt als online consultant bedrijven, organisaties of personen bij hun online communicatie. Van een nieuwe website tot het opstellen van een social media strategie. Herman bouwt zelf niet, maar zet zijn kennis en ervaring in voor zijn klanten zodat zij het beste resultaat van hun investeringen krijgen.

Als blogger bij Twittermania leerde hij alle ins en outs van dat platform kennen en werd voor velen Mr Twitter in Nederland. Maar zijn kennis en kunde reiken verder dan ‘alleen Twitter’, hoewel dat nog steeds zijn favoriete social media platform is. Nadat hij afscheid nam van Twittermania blogt hij regelmatig op Emerce.nl, Socialmedia.nl en andere platformen.

Recent richtte hij samen met een partner ExpertUpdate.nl op, een contentplatform dat communicatieprofessionals helpt bij hun dagelijkse werkzaamheden door middel van praktische informatie door de experts uit de business.

“Socialmedia zijn geen doel maar een middel tót een doel. Zonder strategische onderbouwing is de inzet van socialmedia platformen gebouwd op drijfzand.”

herman-couwenbergh
media-injection

Media Injection & The Next Ad

Met meer dan vijf jaar kennis en ervaring is Media Injection uitgegroeid tot een all-in-one organisatie in social media software. Met het Facebook & Instagram advertentie platform The Next Ad zijn zij nu officieel eerste Nederlandse Facebook Marketing Partner met Ad Technologie.

Het unieke social media management platform biedt bedrijven de mogelijkheid de gehele social media marketingstrategie te managen, analyseren en monitoren. Beheren en analyseren van social media in Media Injection (ook wel Mi Connect) zorgt voor veel bruikbare data. De data geeft inzicht in actuele persoonlijke interesses, gedrag en individuele consumentenwaarde.

De vergaarde data wordt relevant wanneer het wordt ingezet om campagnes te voeren op het juiste moment, voor het juiste publiek. The Next Ad ‘s (TNA) Facebook en Instagram advertising tool laat merken, groot en klein, gemakkelijk ad campagnes publiceren en optimaliseren. TNA staat voor het gemakkelijk opstellen, optimaliseren en analyseren van Facebook en Instagram campagnes. Een van de beste features van TNA is Hyper Optimalisatie. Deze feature laat klanten zo snel mogelijk het meeste uit hun campagnes halen. In TNA kun je volledig automatisch doelgroepen segmenteren, budget toeschuiven aan de best presterende audiences en automatisch de best presterende advertenties roteren. TNA is beschikbaar voor iedere organisatie, in iedere industrie, in ieder land en ondersteunt verschillende talen.

Media Injection & The Next Ad werkt samen met onder andere Heineken, Under Armour, La Place en Bol.com.

UPSTREAM

Upstream doet onderzoek, maakt plannen, geeft (strategisch) advies, traint medewerkers en begeleidt organisaties bij de implementatie van o.a. een digitale strategie, social media monitoring, webcare, social media analyse en klantcontact in digitaal tijdperk.
Upstream is een “connected company” opgericht door Marco Derksen en werkt graag samen met andere professionals en organisaties. Klanten waar Upstream onder andere voor werkt zijn Nedap, Rijkswaterstaat, T-Mobile, Gemeente Pijnacker-Nootdorp, Gemeente Amsterdam, Waterschap Vallei & Veluwe, woningcorporatie Vivare.
upstream

marco-derksen-upstream