Op dit moment loopt een onderzoek naar like-share-winacties van zakelijke pagina’s op Facebook. In een enquête voor Facebookbeheerders proberen we te achterhalen waarom zij nog steeds dit soort acties uitvoeren online en wat ze er mee denken/hopen te bereiken.

Daarnaast zijn we nu ook benieuwd naar de consumentenkant. Doe jij wel eens mee aan dit soort acties en heb je wel eens iets gewonnen? Of juist niet? Of heb je er een hekel aan en doe je nooit mee? Help ons en vul de enquête in. Het kost je slechts één minuut van je tijd. De uitkomsten worden uiteraard gedeeld, dit doen we in combinatie met de uitkomsten van het onderzoek voor Facebookbeheerders.

Ik zou het zeer waarderen als je dit blog of de directe link van de enquête deelt ( https://nl.surveymonkey.com/r/Consumenten-likesharewin-enquete-corinnekeijzer ). Op je Facebookprofiel, op je Facebookpagina, op Twitter, LinkedIn, waar dan ook… en help ons zoveel mogelijk informatie te verkrijgen. Alle inzendingen zijn anoniem! 
Mijn dank is groot!