Interview Metro over social media protest tegen Nike

//Interview Metro over social media protest tegen Nike

Interview Metro over social media protest tegen Nike

Door |2019-02-02T12:46:07+00:00zaterdag 2 februari, 2019|IN DE MEDIA|

Nike haalt sportschoenen terug uit de winkels na een (online) protest vanuit de moslimwereld. Er zou in een van de schoenen ‘Allah’ op de zool staan. Op social media werd een petitie gestart en Nike is daarvoor gezwicht. Metro wilde van mij weten of de kracht van social media echt zo sterk is dat mensen, in dit geval een groep moslims, het voor elkaar krijgt om Nike te laten zwichten.

 

Metro interview Corinne Keijzer over Nike

 

 

Over de schrijver:

Corinne heeft zich in de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in social media marketing en -strategie, met tegenwoordig vooral de focus op LinkedIn. Met haar bedrijf Digital Moves werkt ze samen met andere ondernemers die ieder hun eigen expertise hebben op gebied van online media. Regelmatig wordt ze gevraagd als spreker, met name over het onderwerp 'social selling met LinkedIn', en daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte LinkedIn trainingen. Ze is auteur van honderden blogs, artikelen en meerdere boeken over social media. In 2017 is zij door een vakjury van de FOTY awards verkozen tot beste zzp'er in de categorie 'Coaching & Training'. Neem contact op met Corinne.

Laat een reactie achter

Anti-spam: *