Interview Metro over kwetsen op social media

//Interview Metro over kwetsen op social media

Interview Metro over kwetsen op social media

Door |2019-02-24T16:19:44+00:00donderdag 21 februari, 2019|IN DE MEDIA|

Campagne voeren om kwetsen op social media tegen te gaan. Ik denk eerder dat paginabeheerders hier meer hun verantwoording moeten pakken. Desnoods maak je een lijst met ‘regels’ waarin je opneemt dat je kwetsende opmerkingen verwijdert. Kinderachtig maar blijkbaar is het nodig. Webcare gaat verder dan alleen maar leuk en lollig reageren, dit hoort er ook bij. Metro vroeg om mijn mening en schreef een artikel hierover.

Mijn tip: houd je eigen Facebookpagina ‘schoon’ van scheldpartijen en respectloos gedrag. Maak screenshots op het moment dat je iets verwijdert zodat je achteraf altijd aan kunt tonen waarom je iemand zijn reactie verwijderd hebt. Zo ban je denk ik het snelste en beste respectloos gedrag uit.

Online: https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/2019/02/waarom-kwetsen-we-zo-makkelijk-op-social-media/

In de papieren krant:

Interview Corinne Keijzer in Metro

 

en online in België:

Over de schrijver:

Corinne heeft zich in de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in social media marketing en -strategie, met tegenwoordig vooral de focus op LinkedIn. Met haar bedrijf Digital Moves werkt ze samen met andere ondernemers die ieder hun eigen expertise hebben op gebied van online media. Regelmatig wordt ze gevraagd als spreker, met name over het onderwerp 'social selling met LinkedIn', en daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte LinkedIn trainingen. Ze is auteur van honderden blogs, artikelen en meerdere boeken over social media. In 2017 is zij door een vakjury van de FOTY awards verkozen tot beste zzp'er in de categorie 'Coaching & Training' en in 2019 is zij opnieuw genomineerd én finaliste voor de FOTY awards van 2018. Neem contact op met Corinne.

Laat een reactie achter

Anti-spam: *