LinkedIn voor Bedrijven – de bedrijfspagina

Door |2019-03-14T09:32:44+00:00vrijdag 10 maart, 2017|

LINKEDIN VOOR BEDRIJVEN

Omdat geen bedrijf meer zonder bedrijfspagina kan!

linkedin voor bedrijven nieuwe lay-out

LINKEDIN VOOR BEDRIJVEN

Als bedrijf kun je LinkedIn voor vele doeleinden inzetten, hoe klein of groot je bedrijf ook is. Doelgerichte updates plaatsen, adverteren, je bedrijf als werkgever profileren, er zijn zoveel meer mogelijkheden met de bedrijfspagina.

  • HOE PROFILEER JE JOUW BEDRIJF OP LINKEDIN, WAT ZIJN DE VOORDELEN
  • HOE PROFILEER JE JE ALS WERKGEVER EN HOE BOUW JE AAN EEN RELATIE MET TOEKOMSTIGE WERKNEMERS
  • HOE CREËER JE GOEDE UPDATES EN HOE KRIJG JE MEER INTERACTIE
  • HOE TREK JE MEER VOLGERS AAN
  • HOE MAAK JE GOED GEBRUIK VAN JE STATISTIEKEN
  • HOE MAAK JE JE BEDRIJFSPAGINA ZICHTBAAR EN VINDBAAR
  • HOE MAAK JE EFFECTIEF GEBRUIK VAN ADVERTENTIES EN GESPONSORDE UPDATES
BESTELLEN

OVER DE AUTEUR, CORINNE KEIJZER

Corinne Keijzer heeft zich in de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in social media marketing, met de focus op Facebook, Twitter en LinkedIn. Zij houdt zich als zelfstandig ondernemer dagelijks bezig met consultancy voor diverse organisaties en heeft al vele andere zelfstandig ondernemers op weg geholpen.

Ze helpt bedrijven met het opzetten en uitvoeren van hun social media strategie. Daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte trainingen en is auteur van de populaire e-books ‘Meer succes met LinkedIn‘ en ‘LinkedIn voor bedrijven‘.

Naast deze blogsite blogt ze ook voor Marketingfacts en wordt ze vaak gevraagd om haar social media expertise in SBS6 Shownieuws. In 2017 is zij door een vakjury van de FOTY awards verkozen tot beste zzp’er in de categorie ‘Coaching & Training’ en in 2019 is zij weer genomineerd en finaliste. In april zal de uitslag bekend gemaakt worden.

INHOUD LINKEDIN VOOR BEDRIJVEN

Bekijk hier alle hoofdstukken. Dit boek mag je niet missen!

  • HOOFDSTUK 01: WAAROM LINKEDIN VOOR BEDRIJVEN
  • HOOFDSTUK 02: VINDBAARHEID VAN JE BEDRIJFSPAGINA – SEO
  • HOOFDSTUK 03: VOORDAT JE BEGINT MET DE LINKEDIN BEDRIJFSPAGINA
  • HOOFDSTUK 04:  EEN LINKEDIN BEDRIJFSPAGINA AANMAKEN EN INRICHTEN
  • HOOFDSTUK 05: MEER VOLGERS MET GOEDE UPDATES
  • HOOFDSTUK 06: UPDATES SPONSOREN
  • HOOFDSTUK 07: ADVERTEREN
  • HOOFDSTUK 08: LINKEDIN CARRIÈREPAGINA
  • HOOFDSTUK 09: STATISTIEKEN
  • HOOFDSTUK 10: MELDINGEN
  • HOOFDSTUK 11: LINKEDIN SHOWCASES
  • HOOFDSTUK 12: KOPPELEN BEDRIJFSPAGINA AAN PROFIELEN MEDEWERKERS

Geen tijd om te lezen of het zelf allemaal uit te vinden? Dan kan ik jou en je collega’s ook persoonlijk helpen. Stuur me een mailtje  om de mogelijkheden van begeleiding of workshops te bespreken. Uiteraard alles vrijblijvend.

Ik wens je veel succes met het e-book LinkedIn voor bedrijven!

Hartelijke groet,
Corinne Keijzer

6 Comments

  1. Corinne Keijzer 13 februari 2019 at 10:24

    @Ferry, in eerste instantie alleen de volgers van de pagina. Pas als jij het als persoon/beheerder de post liket of er op reageert of het deelt, dan ook jouw netwerk (even algoritme daargelaten).

  2. Ferry 12 februari 2019 at 14:46

    Beste Corinne,

    We hebben een bedrijfspagina met 3 beheerders. Als een van deze 3 iets post op de bedrijfspagina, wie zien dit allemaal, alleen naar volgers van de bedrijfspagina ?
    Dus als ik iets post via de bedrijfspagina krijgen dan ook de personen in mijn privé netwerk dit bericht te zien?

    Alvast bedankt voor je antwoord

  3. Corinne Keijzer 8 juni 2018 at 10:49

    Hi Lynn, ‘Meer succes met LinkedIn!’ is gericht op het persoonlijke profiel, ‘LinkedIn voor bedrijven’ op het zakelijke profiel van LinkedIn.
    Heb je nog meer vragen dan hoor ik het graag!

  4. Lynn Van Schandevyl 7 juni 2018 at 08:49

    Beste Corinne,
    Wat is het verschil tussen de boeken “LinkedIn voor Bedrijven” en “Meer succes met LinkedIn”?

  5. Corinne Keijzer 15 mei 2018 at 17:52

    Bekend probleem Suzanne… wat je het beste kunt doen is contact opnemen met LinkedIn via het helpcentrum, je probleem uitleggen en met het e-mailadres van je werk vragen jou beheerder te maken. Vaak is het mailadres bewijs genoeg en wordt het snel opgelost. Succes!

  6. Susanne van de Ven 15 mei 2018 at 14:02

    Hallo Corinne,

    Ik heb even een vraag en weet niet of jij me hierbij kan helpen.
    Het bedrijf waar ik werk heeft een bedrijvenpagina (Psychologenpraktijk Oog), maar helaas door de vele personeelswisselingen hebben we hier geen idee wie de beheerder was en kunnen we dus niets meer met deze pagina.
    Heb jij evt. een tip hoe we de beheerder kunnen achterhalen?
    Of kunnen we beter een nieuwe pagina beginnen, maar hoe sluit ik de oude dan af?

    Ik hoop iets van je te horen

Laat een reactie achter

Anti-spam: *