Wil je dat je medewerkers een professioneel LinkedIn profiel hebben? Of jij als zzp’er? Of wil je juist met het LinkedIn bedrijfsprofiel, een Twitter account of een zakelijke Facebook pagina aan de slag, maar weet je niet hoe? Dan ben je bij ons aan het juist adres. Wij helpen jou of je bedrijf de socialmedia-activiteiten op te pakken zodat ook jij er succes uit haalt.

Onze trainingen en cursussen zijn altijd op maat gemaakt, geheel op basis van de wens van de klant. Wij geloven namelijk niet in standaard verhaaltjes. Zowel merken, bedrijven als personen zijn nu eenmaal verschillend. De meeste cursussen en trainingen kunnen in groepsverband of individueel gehouden worden.

Er zijn weer LinkedIn workshops met open inschrijving! ‘Zo haal je meer succes uit LinkedIn’, hoe zet je social selling op de juiste manier in. Voor meer informatie en data klik hier!

LinkedIn persoonlijke profiel

“Gebruik je LinkedIn?”

  • “Nee, daar heb ik niet zoveel mee”
  • “Nee, ik zoek geen baan, dus heb daar niet zoveel te zoeken”
  • “Nee hoor, heb het al zo druk… als ik dat er óók nog eens bij moet doen!”
  • “Nee joh, heb klanten genoeg, heb ik geen LinkedIn voor nodig”
  • “Oh ja, ik voeg wel eens mensen toe en soms lees ik wel eens wat, maar dat is het. Heb zelf niet zoveel te melden”
  • “Vertellen wat ik allemaal aan het doen ben? Ach, dan vind ik zo overdreven. Waarom moet ik iedereen daar mee vervelen”
  • “Nee joh, al dat gedoe met social media, vind het zo’n hype. Ik doe het al jaren zo en dat werkt prima”

Een paar uitspraken die we regelmatig horen. Herkenbaar? Doodzonde dat veel mensen nog steeds niet snappen dat LinkedIn véél meer is dan een database voor contacten. Of een vacaturesite. Het draait anno 2016 steeds meer om netwerken, vertrouwen winnen, nieuwe (waardevolle) contacten opdoen, prospects vinden, besluitvormers aan je binden. En er is zóveel meer mogelijk. Maarja, onbekend maakt onbemind he?! Jammer als je concurrent het wel al door heeft en jij nog niet.

LinkedIn kun je op verschillende manieren inzetten. Het is je digitale c.v., je digitale visitekaartje maar misschien ook wel je belangrijkste netwerkplatform. Personal branding en social selling worden steeds belangrijker. Hoe zorg je dat je eerste indruk online de juiste is? Hoe zorg je dat je gevonden wordt door de juiste personen? Hoe onderscheid je je en hoe val je op? Hoe genereer je waardevolle leads die wellicht nieuwe klanten worden?

LinkedIn is een zakelijk platform waar steeds meer professionals elkaar vinden. En ook bedrijven zoeken steeds vaker hier naar de juiste mensen. Ze bouwen een band op met relaties en toekomstige werknemers en profileren zich steeds vaker op Linkedin. Steeds vaker willen bedrijven ook dat hun personeel professionele profielen hebben.

Wat kun je in een cursus of workshop Linkedin onder andere verwachten: 

  • Het opzetten en/of inrichten van een professioneel profiel
  • SEO (zoekmachineoptimalisatie) op Linkedin + uitleg hoe recruiters/werkgevers zoeken
  • De belangrijkste Linkedin instellingen
  • Het vergroten van je zichtbaarheid en vindbaarheid op Linkedin
  • Verschillende manieren om je netwerk te vergroten
  • Hoe kun je het beste netwerken, wat is goed, wat kun je beter laten
  • Het nut en gebruik van Groepen en Vacatures
  • Leads genereren door gebruik te maken van social selling
  • Uitleg over de sales navigator
  • Alle geheimen van Linkedin, tips, trucs, do’s & dont’s – pak die voorsprong op je concurrent!

Bij alle workshops of cursussen worden onze e-books cadeau gegeven zoals de uitgebreide ‘handleiding Linkedin‘ of ‘Meer succes met LinkedIn!‘ ondersteund door Linkedin Benelux zelf.

Na de training verdere (persoonlijke) begeleiding nodig? Ook dat is mogelijk.  Vraag naar de mogelijkheden en tarieven.
Tevens is het mogelijk een inspiratiesessie te boeken, vaak nuttig voor grotere groepen. Laat je werknemers in een of twee uur de mogelijkheden zien van LinkedIn.

Alle workshops, cursussen, inspiratiesessies of sprekerssessies worden gegeven door LinkedIn expert Corinne Keijzer zelf.

LinkedIn bedrijfspagina

Steeds meer bedrijven zien het belang en het nut van een zakelijke pagina op LinkedIn. Houd je doelgroep op de hoogte middels (gesponsorde) updates, laat zien waar je als bedrijf (voor) staat en bouw een band op met je (toekomstige) werknemers. Een mooie tool om op langere termijn flink op je personeelskosten te besparen, maar ook om de sales te verhogen en online marketing opties te benutten.

Wat kun je in een cursus of workshop LinkedIn bedrijfspagina onder andere verwachten: 

  • Het aanmaken en onderhouden van een LinkedIn bedrijfspagina
  • Wat zijn goede updates, hoeveel en wanneer kun je die het beste posten
  • Hoe krijg je meer volgers
  • Wat zijn showcases, hoe maak je ze en hoe zet je ze in
  • Wat is een carriere pagina, hoe kun je je als werkgever het beste profileren
  • Hoe werkt het vacaturesysteem, hoe plaats ik een vacature, hoe werkt de recruitmentseat
  • Koppel je als werkgever aan de persoonlijke pagina’s van je werknemers en maak hun je beste merkambassadeurs
  • Take aways, tips, tricks, advies

Iedereen die een workshop of cursus over de LinkedIn bedrijfspagina volgt bij ons krijg het e-book ‘LinkedIn voor bedrijven’ cadeau.
Alle workshops, cursussen, inspiratiesessies of sprekerssessies worden gegeven door LinkedIn expert Corinne Keijzer zelf.

Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op. Ik doe vaak een eerste intake per telefoon. Vervolgens kunnen we eventueel een afspraak maken. Tarief afhankelijk van voorkeur en wensen.

Facebookpagina

Facebook is hét social media kanaal om als bedrijf met je (potentiële) klanten in gesprek te komen en te blijven. Steeds meer verwachten consumenten ook dat bedrijven aanwezig zijn op Facebook. Het biedt vele kansen, niet alleen als extra servicekanaal of advertentieplatform, maar vooral ook om de conversatie op te zoeken, een stuk merkbeleving te creëren en een band te krijgen met de fans van je merk of bedrijf. Het is bewezen dat mensen die al fan zijn van je bedrijf of merk op Facebook, ook 10 x eerder of sneller iets bij je zullen kopen. En het mooie is, je hoeft je zelf niet te verkopen. Sterker nog, dat is juist helemaal niét de bedoeling. Ik leer je hoe je er voor zorgt dat ánderen dat voor je gaan doen.

Wat kun je in een cursus of workshop Facebook voor ondernemers onder andere verwachten: 

  • Het opzetten van een stappenplan en randvoorwaarden
  • Het opzetten van je pagina en alle mogelijkheden en ins & outs over de inrichting
  • Hoe creëer je interactie en bereik je je fans?
  • Hoe krijg je meer likes op je pagina
  • Hoe ga je om met webcare (vragen, klachten, opmerkingen)
  • Uitleg termen als Edgerank, ROI en IPM+
  • Tools om te meten en te weten, inclusief statistieken
  • Adverteren op Facebook, wel of niet doen? Welke advertentievormen zijn er
  • Succesvolle en minder succesvolle acties en campagnes
  • Tips, trucs, do’s & don’ts

Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op. We doen vaak een eerste intake per telefoon. Vervolgens kunnen we eventueel een afspraak maken. Tarief afhankelijk van voorkeur en wensen. De cursussen en workshops op gebied van Facebook worden gegeven door Corinne Keijzer of Rik Keijzer.

Zakelijk Twitteren

Twitter is een heel dynamisch social media kanaal, you hate it or you love it. Het is zeker niet voor iedereen weggelegd en je moet hier in het begin ook echt geduld voor hebben om het voor je te laten werken. Het heeft ons zijn voordelen al lang bewezen, en het gaat echt veel verder dan “de hele dag door vertellen wat je aan het doen bent”. Het is netwerken pur sang, veel geven en door gunnen weer krijgen. Voor bedrijven is webcare in deze tijd onmisbaar en niet weg te denken. Helaas gebruiken vooral bedrijven en zzp’ers het op de verkeerde manier, waardoor het niet of juist averechts werkt. Graag laten wij je de voordelen en kansen zien die Twitter biedt. Maar ik waarschuw je van te voren: het kost tijd en je moet investeren.

Wat kun je in een cursus of workshop Twitter onder andere verwachten: 

  • Opzetten/inrichten van je Twitter account
  • Twitter jargon
  • How to tweet
  • Webcare en monitoring van alles wat over jouw merk of bedrijf gezegd wordt
  • De kunst van het netwerken
  • Handige twittertools
  • Tweetdeck en Hootsuite  vs betaalde monitoring tools
  • Alle geheimen van Tweetdeck, tips, trucs, advies, do’s & dont’s

De cursussen en workshops Twitter worden vooral gegeven door onze partner Herman Couwenbergh. Op gebied van webcare schakelen we onze partners van Upstream in.

Onze werkwijze

Mocht je interesse hebben in een cursus, training of workshop, of eerst meer informatie willen, dan kun je ons een mailtje sturen met:

  • Je gegevens en wensen
  • Voor hoeveel personen je de cursus, inspiratiesessie of workshop wenst
  • De locatie waar je de cursus, inspiratiesessie of workshop wenst (privétrainingen geven wij in Amersfoort bij de Atoomclub)
  • Je website URL
  • De URL’s van je Twitter- , Facebook-, en/of Linkedin account(s) mochten die er al zijn
  • Je grootste/belangrijkste concurrenten

Advies/consultancy social media of opzetten strategie

Wil je gewoon eens sparren en je social media doorlopen? Of ben voor je bedrijf op zoek naar een goede consultant die je helpt met het opzetten en/of uitvoeren van de social media strategie? Dat kan ook, hoe groot of klein je organisatie ook is. In dat geval bereken ik een standaard uurtarief van € 125,00 ex btw en reiskosten. Wij werken ook met strippenkaarten. Hoe meer uren je ons inhuurt, hoe goedkoper het uurtarief wordt. Vraag ons naar de mogelijkheden.