Per direct ben ik op zoek naar een zzp (virtual) assistant ter ondersteuning van mijn werkzaamheden. Op dit moment zal dat voor 5 – 10 uur per week zijn, in de toekomst wellicht meer aangezien ik flink ga uitbreiden dit jaar.
In de afgelopen acht jaar heb ik veel bedrijven geholpen bij het opzetten van socialmedia-strategie en met praktische workshops, met name Facebook, Twitter en LinkedIn, het niveau van duizenden medewerkers naar een hoger niveau gebracht.
Tussen mijn klanten zitten grote corporate organisaties zoals Louwman & Parqui (importeur in NL van Toyota en Lexus), VolkerRail, Rabobank, Delta Lloyd, Dr Oetker en Koopmans maar ook bijvoorbeeld het Rijksmuseum, de Hogescholen van Inholland en vele verschillende gemeenten, waterschappen en ministeries tot aan de Nederlandse ambassade in Marokko aan toe.
Daarnaast schrijf ik e-books en boeken (onder eigen uitgeverij), blog ik voor diverse websites, geef ik open trainingen, privétrainingen en word ik veel gevraagd voor sprekerssessies. Je kunt je dus voorstellen dat ik mijn handen vol heb en nu heel hard hulp nodig heb.
Wie zoek ik?
- iemand met minimaal drie jaar aantoonbare ervaring in een ondersteunende functie(s);
- iemand die zelfstandig ondernemer is;
- iemand die commercieel gedreven is en van offertes ook daadwerkelijk opdrachten weet te maken;
- iemand met goede kennis van de socialmediakanalen, met name LinkedIn, Facebook en Twitter;
- iemand die Teamleader goed kent;
- Iemand die de Google producten kent en in ieder geval goed overweg kan met Gmail;
- Iemand die tekstueel sterk is;
- Iemand die zelfstandig zaken oppakt, meedenkt en mij af en toe bijstuurt op momenten dat ik uit de bocht vlieg;
- Iemand die afspraken logisch inplant en eventueel contact onderhoudt met klanten/opdrachtgevers;
- Het liefst iemand binnen een straal van 60 km van Amersfoort aangezien ik het fijn vind om af en toe face to face af te spreken. Dit is een pré, geen must.
Wat wil ik graag qua taken uit handen geven:
- mail beheer;
- opzet offertes maken met Teamleader;
- offertes nabellen (en uiteraard omzetten naar opdrachten);
- nazorgtraject oppakken;
- facturen opmaken in teamleader;
- agenda bijhouden;
- open workshops qua administratieve taken ondersteunen;
- blogs, nieuwsbrieven e.d. meelezen en taalfouten eruit halen;
- beheer bij het CB (Centraal Boekhuis) qua aantallen boeken en correspondentie;
- correspondentie vanuit SomeBooks, onze uitgeverij;
- misschien in de toekomst: inplannen, opzetten en ondersteunen webinars en online trainingen.
Wat bied ik:
- een samenwerking met een van de leukste socialmedia-experts van Nederland ?
- een samenwerking waarin je nog veel kunt leren en jezelf bij kunt scholen als het gaat om socialmedia-activiteiten
- mooie netwerkcontacten die jou misschien ook weer verder kunnen helpen in volgende opdrachten (al laat ik natuurlijk een goede assistente niet zomaar wegkapen ;))
Op dit moment is het alleen voor mijzelf, Corinne Keijzer en SomeBooks, maar vanaf 1 februari gaat ‘Corinne Keijzer’ over in een andere naam waar meerdere zzp’ers in samen gaan werken en kan het zijn dat er meer werkzaamheden bijkomen.
Vind je jezelf terug in bovenstaande en lijkt het je leuk samen te werken met mij? Dan ontvang ik graag je kort maar krachtige (maximaal 250 woorden) reactie voor 18 januari via e-mail: corinne@corinnekeijzer.nl. Vermeld in je e-mail de url van je LinkedInprofiel en geef alleen specifieke bijzonderheden aan die niet in je LinkedInprofiel staan.
Ellenlange motivatiebrieven worden niet gelezen. Als je LinkedInprofiel, ervaring en referenties me aanspreken, dan spreek ik je liever persoonlijk en zal ik je bellen of uitnodigen voor een kennismaking.
Referenties worden gecheckt, evenals andere socialmedia-kanalen.