BOEKEN EN EBOOKS

VERKRIJGBAAR VIA (ONLINE) BOEKHANDELS 

Onze boeken zijn in alle (online) boekwinkels te koop in printversie en als e-book. Klik hieronder het boek van je keuze aan en je wordt doorgeleid naar Managementboek.

500 TIPS EN IDEEËN VOOR JE LINKEDIN-POSTS

CORINNE KEIJZER - 500 TIPS EN IDEEËN VOOR JE LINKEDIN POSTS

Ontdek met dit boek hoe je LinkedIn optimaal inzet voor jouw zakelijk succes. Deze praktische gids biedt een schat aan strategieën, tips en ideeën om jouw persoonlijke profiel en bedrijfspagina te transformeren tot krachtige tools voor klantenwerving en omzetgroei. Leer hoe je effectieve posts creëert die de juiste doelgroep aanspreken, hoe je jouw netwerk uitbreidt en jouw expertise etaleert. Of je nu een beginnende ondernemer bent of een doorgewinterde professional, met dit boek til je jouw LinkedIn-zichtbaarheid en naamsbekendheid naar een hoger niveau en behaal je concrete resultaten.

Dit boek is een aanvulling op het vorige boek van Corinne Keijzer, ‘400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts’. Met een nieuw hoofdstuk over Artificial Intelligence (AI) en een flink aantal nieuwe en herschreven tips mag deze complete LinkedIn-gids niet ontbreken in jouw kast.

Volg je een LinkedIn opleiding of -training via Digital Moves, dan krijg je het e-book als lesmateriaal cadeau.

HANDLEIDING LINKEDIN 

Gratis LinkedIn Handleiding van Corinne Keijzer

Wil jij ook een professioneel LinkedIn profiel dat je zichtbaar en vindbaar maakt? Wil jij werk vinden via LinkedIn? Download dan snel gratis dé meest complete handleiding LinkedIn van Nederland of bestel het gedrukte exemplaar op Managementboek.

400 TIPS EN IDEEËN VOOR JE LINKEDIN-POSTS

400 Tips en ideeën voor je LinkedIn-posts - Corinne Keijzer

Met een slordige 9,5 miljoen geregistreerde accounts in Nederland kun je wel zeggen dat LinkedIn voor veel mensen niet meer weg te denken is uit het bedrijfsleven. De tijd dat deze tool alleen maar nuttig was om werk te vinden zijn we al lang en breed voorbij. Het netwerkplatform is tegenwoordig niet alleen een vacaturebank, maar ook onmisbaar in marketing, sales, communicatie en HR. Ondernemers, werkgevers en werknemers vinden steeds beter hun weg om nieuwe medewerkers, prospects en klanten te vinden. Daarnaast houden zij hun doelgroep goed op de hoogte van de actuele ontwikkelingen binnen de organisatie.

Maar hoe maak je nou LinkedIn-posts die ook echt aanslaan? Hoe breng je structuur aan in je contentstrategie en -marketing? Wanneer kun je het beste een post plaatsen en hoe vaak doe je dat? Hoe werken hashtags, tags en het algoritme? Op welke manier kun je je publiek boeien en binden? En wat is het verschil tussen ‘liken’, ‘reageren’ en ‘delen’, wat werkt wel en wat werkt niet?

Met maar liefst 400 tips en ideeën weet jij straks makkelijker de weg te vinden op de tijdlijn, voor zowel het persoonlijke profiel als de bedrijfspagina. Van het plaatsen van teksten, video’s en foto’s tot het schrijven van artikelen en het gebruik van verschillende tools zoals LinkedIn Live: je vindt het allemaal terug in dit boek.

Naast eigen ervaringen, kennis en expertise delen ook tien andere specialisten hun tips vanuit hun vakgebied zodat je straks snapt hoe zoekmachine-optimalisatie en neuromarketing op LinkedIn werkt, hoe je storytelling en social selling effectief inzet, wat het geheim is van een goedlopende video en wat de kracht is van een goede vacature.

Verkrijgbaar bij alle (online) boekwinkels.