Interview Metro over World Record Egg op Instagram

//Interview Metro over World Record Egg op Instagram

Interview Metro over World Record Egg op Instagram

Door |2019-01-15T10:42:29+00:00dinsdag 15 januari, 2019|IN DE MEDIA|

Op 14 januari belde Metro me met de vraag wat ik er van vond dat een ei al meer dan drie miljoen volgers had binnen 10 dagen en 30 miljoen likes op een foto van alleen een ei. Een briljante actie waarmee ik denk dat de eigenaar van dit ei flink tegen de gevestigde orde wilde schoppen. Het is de eenvoud die de mensen raakt en ik denk dat het een beetje een sneer is naar de fake Instagram wereld. Het interview werd zowel in de papieren krant als online gepubliceerd: https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/2019/01/waarom-een-ei-meer-gunfactor-heeft-dan-kylie-jenner

Voor alle strategen onder ons: zo kan het dus ook. Lekker simpel, opvallen, verfrissend, oftewel KISS 🙂

En minimaal net zo slim: https://everpress.com/worldrecordegg

Je moet er maar op komen.

#LiketheEgg #Eggbang #EggSoldiers

Over de schrijver:

Corinne heeft zich in de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in social media marketing en -strategie, met tegenwoordig vooral de focus op LinkedIn. Met haar bedrijf Digital Moves werkt ze samen met andere ondernemers die ieder hun eigen expertise hebben op gebied van online media. Regelmatig wordt ze gevraagd als spreker, met name over het onderwerp 'social selling met LinkedIn', en daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte LinkedIn trainingen. Ze is auteur van honderden blogs, artikelen en meerdere boeken over social media. In 2017 is zij door een vakjury van de FOTY awards verkozen tot beste zzp'er in de categorie 'Coaching & Training' en in 2019 is zij opnieuw genomineerd én finaliste voor de FOTY awards van 2018. Neem contact op met Corinne.

Laat een reactie achter

Anti-spam: *