Interview Volkskrant en Intermediair over online activiteiten in Corona tijd
Veel mensen raken hun baan en opdrachten kwijt in Corona tijd. Wat zijn de tips en adviezen voor online aanwezigheid? Wat kun je beter wel of juist beter niet doen als het gaat om social selling? Intermedair en Volkskrant plaatste een interview met onder andere Rik Keijzer en mijzelf. De eerste keer dat wij ook als koppel geïnterviewd zijn trouwens, leuke mijlpaal :)

Bron: de Volkskrant
Bericht in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/de-gids/coronacrisis-zo-presenteer-je-jezelf-online-om-klussen-binnen-te-halen~b5f7b011/
Bericht op Intermediair: https://www.intermediair.nl/persoonlijke-groei/communicatie/tijdelijk-minder-klussen-of-geen-baan-door-coronacrisis-zo-presenteer-je-jezelf-online
Corinne heeft zich in de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in social media marketing en -strategie, met specialisatie LinkedIn. Personal branding, content marketing, netwerken en employee advocacy zijn haar speerpunten. Zij mixt deze onderwerpen met haar breinkennis waarvoor ze gecertificeerd coach is. Met haar bedrijf Digital Moves werkt ze samen met andere ondernemers die ieder hun eigen expertise hebben op gebied van online media.
Regelmatig wordt ze gevraagd als spreker, met name over het onderwerp 'social selling', en daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte LinkedIn trainingen. Ze is officieel tot ambassadeur benoemd door LinkedIn en ze is auteur van honderden blogs, artikelen en meerdere boeken over social media. In 2017 is zij door een vakjury van de FOTY awards verkozen tot beste zzp'er in de categorie 'Coaching & Training' en in 2019 is zij in de finale bij de beste drie geëindigd op de dag van de zzp'er.
Neem contact op met Corinne.
Laat een reactie achter