Interview Volkskrant en Intermediair over online activiteiten in Corona tijd
Veel mensen raken hun baan en opdrachten kwijt in Corona tijd. Wat zijn de tips en adviezen voor online aanwezigheid? Wat kun je beter wel of juist beter niet doen als het gaat om social selling? Intermedair en Volkskrant plaatste een interview met onder andere Rik Keijzer en mijzelf. De eerste keer dat wij ook als koppel geïnterviewd zijn trouwens, leuke mijlpaal :)

Bron: de Volkskrant
Bericht in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/de-gids/coronacrisis-zo-presenteer-je-jezelf-online-om-klussen-binnen-te-halen~b5f7b011/
Bericht op Intermediair: https://www.intermediair.nl/persoonlijke-groei/communicatie/tijdelijk-minder-klussen-of-geen-baan-door-coronacrisis-zo-presenteer-je-jezelf-online
Corinne is volledig gespecialiseerd in socialmedia-marketing en richt zich vanuit haar eigen bedrijf Digital Moves vooral op het wegwijs maken van professionals op LinkedIn, met name op gebied van social selling, employee advocacy, contentmarketing en personal branding. Zij is door LinkedIn officieel benoemd tot ambassadeur en tevens bezit zij de officiële LinkedIn certificeringen voor LinkedIn Marketing en -Advertising.
Corinne is bedreven in het geven van op maat gemaakte workshops en trainingen en onderscheidt zich door haar kennis en toepassing van neuromarketing. Ze is docente op Beeckestijn Business School en is een veelgevraagd spreker, ook bij de Speakers Academy, en auteur van de meest uitgebreide gratis LinkedIn handleiding voor personen welke al ruim 140.000 keer gedownload is. Ze schreef daarnaast ook onder andere de bestsellers ‘Meer succes met LinkedIn!‘, ‘LinkedIn voor bedrijven’ en ‘Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator!‘.
Ook schrijft Corinne veel artikelen over LinkedIn en social media en wordt ze regelmatig gevraagd haar advies en ongezouten mening te geven op televisie, radio, in kranten en vakbladen.
Laat een reactie achter